Máte problém se zbožím zakoupeným u nás v e-shopu, nebo v kamenné prodejně? Není nic jednoduššího, než výrobek jež je v záruční době reklamovat. Průběh reklamace by měl ideálně vypadat takto: Telefonicky, nebo e-mailově nás informujte o závadě nebo důvodu reklamace. Poté reklamované zboží zašlete kvalitně zabalené na adresu provozovny, popř. fakturační adresu. Společně s kopii faktury, nebo jiného daňového dokladu. V případě, že jste k výrobku dostali záruční list ten musíte přibalit také. Dale je vhodné připsat důvod reklamace, nebo popsat poruchu či jinou kazovost výrobku. Můžeme Vám slíbit, že se vynasnažíme, aby reklamace vždy proběhla v dobrý prospěch obou stran.
s dlouholetou praxí v oboru
značek Swarowski, Leica, Zeiss, Blaser, Hikmirco a další.
potřeb pro myslivce od A do Z
s prodejní plochou větší než 400 m2
Abyste na našem e-shopu rychle našli to, co hledáte, ušetřili spoustu hledání a nezobrazovaly se vám reklamy na věci, které vás nezajímají, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů cookies, drobných souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči.
Podle cookies vás na našem e-shopu poznáme a zobrazíme vám jej tak, aby všechno fungovalo správně a dle vašich preferencí. Projděte si podrobný přehled cookies a podmínky jejich užívání.
Protože respektujeme vaše právo na soukromí, můžete se rozhodnout, že některé typy souborů cookie zablokujete. Níže se dozvíte více informací o každé kategorii. Výchozí nastavení můžete libovolně měnit. Nezapomeňte ale, že blokování některých typů souborů cookies může ovlivnit to, jak se vám zobrazují a přizpůsobují funkce našeho e-shopu. Až budete připraveni, klikněte na Potvrdit mé volby. Nastavení můžete v budoucnu měnit podle potřeby.
Pokud se chcete dozvědět víc o souborech cookie a o tom, proč je používáme, projděte si podrobný přehled cookies a podmínky jejich užívání.
Děkujeme!