Přihlásit | Registrovat

0

Náš Slovenský eshop

Fulltextové vyhledávání:

Provozní doba prodejny:
Po-Pá 8:30 - 16:30 hod.

Prodejna:
Radniční náměstí 30,
739 34 Šenov


Kontaktní osoby:
Aleš Náhlý 
Tel.: (+420) 724 240 827
Renáta Náhlá
Tel.: (+420) 607 145 114
Matěj Náhlý
Tel.: (+420) 723 320 718
Objednávky
Tel.: (+420) 606 591 877


Fakturační adresa:
Aleš Náhlý
Okružní 153, 739 34 Šenov
Tel.: 724 240 827


IČO: 155 25 562
DIČ: CZ6704081120


E-mail: info@e-myslivost.cz
www.e-myslivost.cz

Reklamace PPL

Jak postupovat při reklamaci poškozeného balíku PPL

Řidič přijíždí k příjemci a ten by měl zkontrolovat obal zásilky. V případě poškozeného obalu zásilku buď odmítne, nebo převezme a po řidiči chce, aby si zaznamenal PŘEVZATO S VÝHRADOU. Řidič nesmí a nemůže posuzovat a řešit škodu na místě s příjemcem a to ani sepisovat reklamační protokol ani umožnit příjemci kontrolu obsahu . Příjemce má tři prac. dny na tuto kontrolu obsahu. V případě poškození se ozývá odesilateli (tedy nám e-myslivost.cz) a ten hned o škodě informuje PPL. Pozor doba tří pracovních dní se brána jako doba od převzetí příjemcem až do nahlášení PPL, tedy pokud příjemce odesilatele informuje třetí pracovní den, tak ten musí tuto informaci ještě týž den předat PPL. Příjemci se ozve reklamační oddělení, které sepíše zápis o škodě a zajistí vyzvednutí poškozeného zboží. Příjemce si u sebe musí nechat poškozené zboží, obal a výstelku balíku pro sepsání reklamace následně si PPL sama poškozené zboží vyzvedne.

Zbytek reklamace již řeší odesilatel s přepravcem.
 
Autor: Admin e-myslivost.cz | Počet přečtení: 1343x

Přehled dalších článků